Ik ben op msn en zie een andere naam staan bij een vriend zijn msn, en er lijkt een bot tegen me te praten over erotische opmerkingen, hoe kan dit?

Hoe is dit mogelijk, ik zelf dacht aan een virus, en hoe kun je dit krijgen.
?

Vind dit erg vreemd....

Toegevoegd na 9 minuten:
Dit is trouwens zeker geen zelf ingestelde bot, want dit zou hij nooit instellen, ook staat er een vage link in zijn msn naam.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou je dan m niet ff bellen met de vraag of ie op msn is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel hem een vraag waarvan je zeker weet dat alleen hij hetantwoord kan geevn, bv: Weet je nog die ene keer toen we hhet over ... hadden. wat zei je toen ook alweer. Of welke kleur was jouw schooltas ook alweer?

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je vriend gehackt is, via hotmail kan je aangeven dat een vriend gehackt is als je een bericht van hem krijgt, Houd dat even in de gaten en meld hem "gehackt"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja vast een msn bot. dat kun je zelf aanmaken en dat kan ook verschillende dingen doen, het best is om het te verwijderen.
'Nooit naar links van ''vreemde personen'' gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vriend is gehacked. Ik heb zelf een keer op die link geklikt bij iemand en toen stuurde er ook ineens iemand vanuit mijn naam berichten en mails door. Ik heb toen maar vrijwel gelijk m'n mail adres verandert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het nog steeds kan, maar vroeger had je msn plus. Dat kon je downloaden en aan je msn koppelen. Daarmee kon je o.a. je naam een andere kleur geven, bepaalde geluiden afspelen enz.

Je kon er ook mee instellen dat iemand automatisch een "afwezigheids"-bericht krijgt. Een bericht waarin de afzender jou meldt dat ie nu niet online is, en wat je ook typt, je krijgt steeds hetzelfde antwoord.

Uiteraard weet ik niet of dat hij dat heeft gedownload en uit je verhaal weet ik ook niet of jij steeds hetzelfde antwoord krijgt.

Ik zou die vriend van jou een emailtje sturen (of bellen, mits je zijn/haar nummer hebt) met daarin het verhaal dat je het idee hebt dat er een bot op zijn msn zit en of hij weet hoe dat zit. Als hij het niet weet, zou je hem kunnen adviseren een ander emailadres te nemen, en als hij wel weet hoe het zit, zou hij de bot kunnen verwijderen, zodat jij, en uiteraard andere vrienden van deze vriend hier geen last meer van hebben.

succes!