Hoe kan ik een iphone via amazon.com (UK of US) naar nederland krijgen?

omdat amazone geen electronica direct naar nederland stuurt. (een soort tussenstap).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgens mij doen ze het wel? Waar haal je jou wijsheid vandaan?

Zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik koop heel veel via Amazon hoor en ook electronica en dat gaat altijd goed. Alleen U moet wel rekening houden met invoer rechten enzo dit is niet het geval als U het via de Engelse site koopt. Ook moet u rekening houden met unlocken van de telefoon omdat anders uw simkaart het niet gaat doen in de iPhone.