Wat is er aan de hand met de site van hotmail?

Ik probeer al enkel uren mijn mail te bekijken, maar krijg steeds een foutmelding. Ligt dit aan mijn internetverbinding of is er een algehele storing?

Toegevoegd na 42 seconden:
ik bedoel: al enkele uren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WELKE foutmelding?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even je pc opnieuw opstarten kan wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg: Server too busy of iets met unavailable. Ook af en toe de gewone melding dat ik geen internetverbinding heb terwijl ik wel andere sites kan bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat je wireless verbinding wel steeds in het groen en niet zo nu en dan in 't rood?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een echte digibeet en snap dan ook absoluut niet hoe ik dat moet controleren ( en het lijkt me het beste dat ik dat ook zo houd). Ik vraag morgen wel even aan m'n zoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij doet het weer.

Antwoorden (6)

Ik kan gewoon in hotmail. dus het ligt aan je pc of verbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt niet aan jouw internetverbinding, iedereen heeft er al een ruime tijd last, of bijna iedereen dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen last kan overal gewoon bij. ligt het misschien aan de regio
13 jaar geleden
Ik heb ook hotmail, maar ik kan gewoon mijn inkomende mails checken. Misschien ligt het aan je server of je pc. Het valt me wel op dat andere internetsites vanavond traag gaan, maar dat kan ook te maken hebben met mijn eigen pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is al een aantal keer voorbij gekomen de laatste weken/dagen. Er zijn inderdaad vreemde storingen die ook opeens weer opgelost zijn. (als sneeuw voor de zon...)

Toegevoegd na 1 minuut:
Als voorbeeld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor van meer mensen dat het ze niet lukt om in te loggen bij Hotmail en MSN, dus er zal wel weer een storing zijn.