Waarom doet gtst het niet bij mij op rtl gemist?

Verder doet alles het, hij geeft fout 4001.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit zijn een aantal oplossingen die ik op een website vond:

Andere browser proberen: Ik heb Firefox 6.0, IE 9 en Chrome 14 geprobeerd
Laatste (geen beta) versie van Silverlight (her)geïnstalleerd.
Proxy in de Internet Browser uitzetten.
Host file C:\Windows\System32\Drivers\etc gecontroleerd of deze leeg was.CCleaner gebruikt voor bestands- & register opschoning.
Computertijd gecontroleerd of deze wel goed staat.

Sluit je Internet Browser
Verwijder het bestand: C:\ProgramData\Microsoft\PlayReady\msprhd.hds (Het bestand wordt opnieuw aangemaakt)Open je Internet Browser en test

Download en installeer PlayReady PC Runtime v1.3:
Voor Windows 32bit: KLIKVoor Windows 64bit: KLIKNa de installatie wordt de map Microsoft en/of PlayReady aangemaakt en het bestandje msprhd.hds wordt erbij gedaan.

1.Sluit alle Internet browsers af
2.Verwijder het bestandje msprhd
3.Verwijder PlayReady van je PC
4.Verwijder Silverlight !!
5.GA naar RTL gemist, (als je alles hebt verwijdert) installeer via de site Silverlight
6.Installeer PlayReady opnieuw (let op welke versie je moet nemen)
7.Check of het bestandje msprhd is aangemaakt in C:\Users\Jouwnaam\ProgramData\Microsoft\PlayReady (Verborgen mappen)
8.Start je Internet browser en check of RTL Gemist het nou doet