Op jilster.nl wil ik graag bladzijdenummers toevoegen, kan dat ook automatisch?

jilster.nl, een site om een tijdschrift te maken. ik kan alleen nergens vinden hoe je automatisch bladzijdenummers invoerd..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

in de FAQ:

Kan ik automatische paginanummering instellen?

Onder 'instellingen', bovenaan de pagina bij het tijdschriftoverzicht, kun je ervoor kiezen de automatische paginanummering aan of uit te zetten.
De nummers van de pagina's komen in de buitenhoeken: bij de even pagina's linksonder en bij de oneven pagina's rechtsonder in de hoek.
Let op: bij de opmaak en in het voorbeeld zie je deze automatische paginanummering om technische redenen niet. Maar als het tijdschrift is gedrukt, staan de paginanummers er wel.