Hoe weet je hoeveel vrienden je hebt op Facebook?

En dan geen antwoorden als: Gewoon tellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
8.2K

Het beste antwoord

Linksboven staat je naam en je fotootje. Als je daar op de foto klikt, kom je op een pagina waar linksboven dezelfde foto groter staat, en iets verder naar beneden (nog steeds in de linker kolom, dus) staan je vrienden. Boven de eerste vriend staat het aantal vrienden dat je hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie tot mijn verrassing dat ik er al 89 heb, zonder heel actief te zijn op Facebook. Ach, zo lang ze maar niet allemaal tegelijk langs willen komen met de kerstdagen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon tellenXD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik doe er ook niet zo heel veel mee. Nu toch al 68 vriendjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, gek he? Ik vraag zelf ook niemand, maar bevestig de verzoeken gewoon als ik mensen ken. Tja...

Andere antwoorden (1)

Als je een stukje naar beneden gaat dan staan daar je vrienden en kun je ook zien hoe veel je er hebt