Wie heeft ervaring met KPN Internet Plus bellen en Interactieve TV?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb ervaring, maar wat wil je weten?

Het beste antwoord

Ik heb ook het hele pakket (internet plus bellen en interactieve tv extra) met extra heb je 30mb/s internet i.p.v. 8mb/s bij het basispakket. Ben er erg tevreden over, ik heb het nu anderhalf jaar en in die tijd nog maar één keer een storing gehad van een halve dag.
De interactieve tv geeft zeer goede kwaliteit.
Het internet is lekker snel (vooral in het internet pakket).
Ik wil het u van harte aanraden!

Toegevoegd na 1 minuut:
*vooral in het extra pakket
(de 1na laatste zin.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb internet plus bellen en interactieve tv van KPN. Ben er erg tevreden over. Weinig storingen en dergelijke. Het enige nadeel is wel dat als er eens een keer storing is je ook gelijk en geen telefoon en geen internet en geen tv hebt.

Voor iets van 10 euro extra kun je ook onbeperkt naar alle vaste nummers in nederland bellen. Als je dus graag belt is dat echt een uitkomst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb interactieve tv en internet. Bellen doe ik met mobiel. Ben tevreden over de interactieve met pauzeren, opnemen en programma gemist. Ook videoland op tv trouwens.

Minder te spreken ben ik over digitenne dat ik op de slaapkamer had. Had het kastje grkocht en net na een jaar gaat ie stuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen directe ervaring met KNP, wel met iptv (televisie via internet) van tele2. Ik vond het teleurstellend, de beperkte bandbreedte die je ter beschikking hebt moet gedeeld worden tussen internet en televisie. Je kon ook duidelijk zien dat het beeld gecomprimeerd was (blokjes).
Bij kabel heb je dit probleem niet. tv en internet zijn gescheiden kanalen en de interactieve mogelijkheden zijn volgens mij vergelijkbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook KPN, ik vind het echt geweldig, vooral dat je ook TV online kan kijken, als je Interactieve TV van KPN hebt. Maar dat moet je eigenlijk wel hebben.

Veder is het echt super snel internet en best wel goedkoop voor dat bedrag.

Ik zou zeker geen UPC of ZIGGO nemen, daar heb ik echt super veel klachten over gehoord