Hoeveel uur per dag moet je online zijn om 2GB op te maken?

bij mobiel internet voor een laptop
mag je een paar uur online zijn maar je mag niets downloaden
nu luister ik graag naar een buitenlandse radio
als ik alleen mail bekijk,vriendensites GV moet ik toch 14 dagen doorkomen met 2GB
als ik overschrei moet ik bijbetalen
gaarne uw advies

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.8K

Het beste antwoord

Tethering, zo heet deze manier van internetten. Dit gaat vrij snel. Als een aflevering van een serie kijkt, verbruik je ongeveer 350 MB. Een film is ongeveer 700mb tot 1 gb. Ik heb in een maand weleens 200gb verbruikt. Hoefde niets bij te betalen. (T-Mobile tientje per maand) Het is echt bedoeld voor mail en surfen. Streamen kosten een hoop data.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus het ligt er maar net aan wat je doet om internet.. Het kan binnen 2 uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks ,weer enkele mooie termen geleerd ja, ik ben blij met jullie,
en wat ik wilde weten.

Andere antwoorden (1)

het kan echt razend snel gaan een tot een paar uur hangt van een aantal factoren af het best is kijken waar je echt onbeperkt mobiel internet voor een vaste prijs kunt kopen zelf zit ik op mn telefoon voor een tientje (9''95)onbeperkt per maand eideloos te internetten snel is t niet echt maar lekker goekoop wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb vodafone 20 euro per maand en volgend jaar moet ik 30 euro betalen
2GB per maand te gebruiken
ik doe mijn best om niet óver de 2 GB te gaan anders bijbetalen