Wie weet een betrouwbare biedingssite ?

Ik ben op internet gaan zoeken naar een betrouwbare veiling/biedings site alleen ik kan zelf niet beoordelen of zo'n site betrouwbaar is omdat ik er geen ervaring mee heb.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik zoek niet een vakantieveilingen site maar meer een gadget veilingssite zoals bidson.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

vakantieveiling.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Daan......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vakantieveilingen.nl is een goede veiling site ik doe het zelf ook daarop en het is betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kapaza.be als je van Belgie bent :-) of net aan de grens woont van Belgie :-)