Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt mijn mobiel met maar 1 van de 2 routers?

Waarom werkt mijn mobiel met de router beneden in het huis wel gewoon en de router boven in het huis niet? Mijn mobiel kan wel gewoon verbinding krijgen met de router boven maar wanneer ik op internet ga dan kan hij de pagina niet laden. Alle andere apparaten in het huis hebben er geen last van. Ik heb al geprobeerd om het wachtwoord opnieuw in te voeren, router uitzetten etc.

Toegevoegd na 1 dag:
het probleem is alleen dat het voor 2 jaar lang wel goed is gegaan. Afgelopen week begon het pas dat ik wel gewoon verbonden was met het internet maar wanneer ik erop ga dan kan hij de webpagina niet vinden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
613

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

het kan zijn dat de routers tegelijkertijd op 1 mobiel storen en dus als je beneden bent alleen de beneden router aan te zetten en bij boven ook, niet tegelijkertijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Twee routiers in 1 netwerk geeft conflicten. 1 moet uit gezet worden en evt alleen als repeater ingesteld worden. Of koop gewoon een WiFi repeater.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding