Probeer het in Firefox met downloadhelper. Anders kan je altijd nog een screenrecorder downloaden/aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien WM Recorder proberen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lees de informatie van onderstaande link.
Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb van iemand iets gekregen dat 'Flashgot' heet...daarmee kun je zelfs van Youtube downloaden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor realplayer, nadat je dat hebt geinstalleerd kan je bij een video op internet (alle streams) met je pijltje er op staan en dan verschijnt er een realplayer balkje, klikken en klaar is kees