Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat mijn MSN geen aanklikbare linkjes meer geeft, en hoe kan ik dat weer veranderen?

Ik heb bij Opties > Beveiliging aangevinkt staan dat ik links wil kunnen ontvangen in mijn gespreksvensters en contactpersonenlijst. Mijn contactpersoon heeft dat ook, maar de links over en weer zijn sinds een tijdje nog steeds niet meer aanklikbaar. Wel te zien, maar dan moeten we die kopieren en plakken in de adresbalk.

Hoe kan ik dit weer gewoon aanklikbaar krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
545
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee, jij hebt dat dus ook... kun je het MSN geluidje nog wel horen als iemand je wat te vertellen heeft? Dan knippert het logootje wel oranje, maar ik hoor dat 'tudelu' niet (msn geluidje dus)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dus ook dat die links niet aanklikbaar zijn, maar daar maak ik verder niet zo'n groot probleem van, ik kopiëer ze, plak ze in de internetsite-intikbalk en klaar is Kees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat hoor ik dus wel, maar mijn vriendin en ik wisselen vaak links uit via MSN van leuke websites. Eerder hoefden we die alleen maar aan te klikken, maar nu moeten we ze echt kopieren en plakken in de adresbalk terwijl we toch allebei hebben aangevinkt dat we links willen kunnen ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We waren tegelijk, maar mijn vriendin en ik wisselen best hèèl veel links uit ;-), en dan is het best irritant om ze steeds te moeten kopieren en plakken. Bovendien worden ze zo snel over het hoofd gezien als ze niet anders gekleurd en aanklikbaar zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niemand kan dat meer.

Zie: http://windowsteamblog.com/windows_live/b/windowslive/archive/2010/11/12/security-alert-active-links-in-messenger-2009-temporarily-turned-off-to-prevent-a-malicious-worm.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij kan je alleen links ontvangen en aanklikken op het moment dat je online bent
dat kan ook een oorzaak zijn
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, want we zijn dan allebei online. Van een andere contapersoon kan ik de link zelfs nog aanklikken in de contactpersonenlijst als ze niet online is. Ik heb de instellingen al eens met haar vergeleken, maar ook dat is allebei hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb trouwens niet gemind hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemint (?) Ik vindt gemind een beetje raar staan, maar ik heb je in ieder geval geen minnetje gegeven :-P
capthavoc
13 jaar geleden
ik voel me gemint ;) leuk nieuw spreekwoord ??
Microsoft had last van een virus dat elk linkje waar je op klikte je door werd verwezen naar het virus.
Om deze reden hebben ze alle linkjes uitgeschakeld.

Als je de nieuwste versie van msn installeert zal je hier geen last meer van hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding