Hoe komt het dat mijn live windows id al staat ingevuld als ik wil inloggen? Ik heb alle cookies etc. verwijderd maar het staat nog steeds ingevuld.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb niets aangevinkt dat er iets bewaard zou moeten worden op mijn computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je windows live messenger opent kun je onder "mijn id en wachtwoord onthouden" klikken op de optie " Niet onthouden"als jouw naam dan in beeld staat als je op "niet onthouden"klikt , wordt je naam / email verwijderd en onthoudt hij hem niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan alleen maar klikken op 'Mijn gegevens bewaren' en/of op 'Mijn wachtwoord onthouden'. Die staan allebei niet aangevinkt, dus mijn probleem bestaat nog steeds helaas. Mijn live-id verschijnt nog steeds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb je waarschijnlijk een oudere versie van live messenger dan ik heb. Je kunt hem dus updaten naar de nieuwe versie en wat je ook kan doen is je msn er afgooien en opnieuw installeren. Of bedoel je op de site van hotmail zelf en heb je het niet over msn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb iets gedaan bij 'Extra' in mn browser, bij 'Invoegtoepassingen' en ik ben er nu vanaf. Begrijp niet hoe het zo kon, maar ja. Bedankt voor je moeite in elk geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank :-)