Kan ik 2 computers via de cloud syncen zodat deze exact dezelfde content bevat?

Bestaat er een mogelijkheid om mijn Windows 7 pc en mijn Windows 7 laptop met elkaar te syncen? Zodat al mijn bestanden voor het werk ook op de laptop beschikbaar zijn. Op die manier maakt het niet uit welk apparaat ik tot mijn beschikking heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit kan met dropbox
Dat installeer je op beide PC's
Wijs de directory aan waar je bestanden staan
En dropbox houdt de bestanden synchroon

Gratis beperkt tot 1 GB

Maar er zijn bedrijven die het niet leuk vinden als hun bestanden in de cloud staan. Want daar zet Dropbox ze.
Je kunt dat wel afsluiten voor anderen, maar hoe beveiligd is dat? Vragen veel bedrijven zich af

Wellicht zijn er alternatieven voor Dropbox, maar of die echt veiliger zijn?