zijn der gratis progamaas om telefoon nummer te blokeeren zo dat ze me niet meer kunnen bellen op me blackbarry 9800

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn er gratis programma's om telefoonnummers te blokkeren? Dit zodat dit nummer mij niet meer kan bellen op mij BlackBerry 9800.

Het beste antwoord

Vaak kan je bij je mobiel ik weet niet of dat bij je black berry ook kan, nummers blokkeren misschien staat het tussen je instellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat is onmogelijk dan moet je je provider bellen en hun het nummer geven. Dan zullen zij het nummer blokeren.