Wordt Twitter onterecht gehyped of is het erg belangrijk om te weten dat je kennis de vogels eten heeft gegeven?

Twitter, twitter, ik hoor niets anders meer. Maar wat is er nou zo vernieuwend aan? Is het voor mensen die zich gruwelijk vervelen? Of toch niet en heeft het toegevoegde waarde?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

geef even een belletje, zeiden ze vroeger, maar dat kan niet meer. Niet dat het niet werkt hoor,het werkt nog steeds prima maar volkomen uit de tijd. Toen kwamen de sms jes, iedereen die er bij wilden horen.moest dat doen. Voor honderden euro's per maand of meer werden de meest onzinnige berichten rond gestuurd. maar daar door hoorden je wel bij de massa die het ook al deed. Een mens is een kudde dier, vooral de jeugd. Van de 100 sms jes zijn er zeker 95 volkomen onzin!!! Maar uiteindelijk gaat dat sms sen ook wel weer over en nu word het twitteren Ik geef het 2 jaar of korter dan is er weer wat anders en storten al deze kudde dieren zich op dat nieuwe, hoe dat dan ook mag heten. Dus de toegevoegde waarden is bijna nul, maar wel leuk en ergens verdiend er iemand weer bakken met geld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik geef je hierin 100% gelijk. Geef mij soms ook maar een aantal 'waarden van vroeger terug'. We zijn inderdaad kuddedieren en diegene die er niet aan meedoen worden 'onterecht' het zwarte schaap genoemd. En...je vertelt het inderdaad 'sappig' zoals ze bij ons zeggen, op een on-twitterachtige-manier! Ik zeg soms tegen mijn vriendin : 'den eddy(zo noem ik je dan) heeft weeral geantwoord zie'
groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leuke reactie, bedankt, ik laat de mensen kijken in hun eigen zotheid zonder dat ze het door hebben. Ik ben een verhalenschrijver met een boodschap. Groeten van den eddy.

Andere antwoorden (2)

Het enige wat ik er van weet,is dat berichten supersnel doorgegeven worden.Nieuwsberichten kunnen wel makkelijk zijn(rampen en echt belangrijke dingen)Verder zou ik niet weten of het een item is voor mensen die zich vervelen.Ja misschien allerlei onzin en onbelangrijke zaken rondtwitteren?
Maar wie vindt wat belangrijk.
Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik twitter zelf redelijk actief en het kan heel handig zijn. Zowel persoonlijk als zakelijk. Als je een netwerk van tweeps opbouwt die in jouw branche werken of jouw hobbies hebben kan het een heel waardevol netwerk zijn. Als ik tijdens het programmeren ergens niet uit kom is een berichtje over mijn twitter netwerk gooien vaak genoeg om het antwoord te krijgen. Als ik een restaurantje zoek in Zwolle is er vaak ook wel iemand die nog een goede weet. Ik gebruik het als kennis netwerk, en dat is leuk.
Wat mij betreft is Twitter een trend en geen hype.
Voor mensen die het dus willen proberen, begrijp dat twitteren alleen leuk is als je dus een netwerk van gelijke geesten bouwt.

Waar wacht je nog op? ;)