Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd alleen nu is outlook ook verwijderd hoe kan ik mijnn oude account terug halen ?

ik had op mijn computer een outlook account alleen ik heb nu mijn hele pc geformateert. alleen hoe kan ik alles nu weer instellen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mail en contactpersonen ben je kwijt, tenzij je een backup hebt gemaakt. Maar dat heeft iedereen nu al geantwoord.
Volgens mij is je vraag hoe je outlook weer instelt zodat je weer post kn versturen en verzenden. Als dat je vraag is: welk provider heb je en hoe eindigt je emailadres? (het deel na de @).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoek in menu naar accountgegevens. Daar moet je gebruikersnaam en ww invullen en pop3 en smtp. Dit allen is terug
Te vinden in de brief van de provider bij aanschaf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met het formatteren van de pc ben je ook de outlook gegevens inclusief contactpersonen en mails kwijt die je opgeslagen had op de pc.
Alleen via de webmail kun je nog wat recente mails terug halen, afhankelijk van hoe lang deze daar bewaard worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus het werkt niet net zo als hotmail met een wachtwoord en een gebruikersnaam ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de outlook instellen met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Deze gegevens zul je wel bij de hand moeten hebben om in te kunnen geven (via Configuratiescherm --> E-mail).
Die gegevens ben je helaas kwijt, tenzij je het pst bestand (het bestand van outlook waar al je gegevens in worden opgeslagen hebt veilig gesteld of op een andere partitie hebt staan dan de schijf die je geformatteerd hebt).
Simpel gezegd: heb je al je schijven geformatteerd en zegt de term pst bestand je niets, dan ben je helaas alles kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben ik dan ook het email adres kwijt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kun je blijven gebruiken. Even bij je provider je inloggegevens opvragen en die opnieuw instellen in Outlook.
Vermoed dat je bij het opnieuw windows installeren en de betreffende updates (bij vista)SP 2 (nieuwste versie) hebt geinstalleerd.Het volgende gebeurd dan wat eerst outlook werd genoemd is nu Windows mail klik op start en zoek dit programma.
groet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het (.pst) bestand nergens meer kunt vinden is deze hoogstwaarschijnlijk verwijderd.
geen nood, zeker bij grote "C" partities (veel groter dan de geïnstalleerde windows zelf) maak je goede kans dat de gegevens nog gewoon bestaan.

met "power data recovery" kun je het bestand weer vinden en desgewenst herstellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding