Moet je bij Albelli in één keer het hele boek maken? Of kan het in delen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Nee hoor, dat zou wel erg moeilijk zijn. Je gaat gewoon aan de slag met foto's downloaden en een layout voor je boek uitzoeken. Tussentijds wel even steeds je werkstuk opslaan en een naam geven, zodat je het naderhand weer terug kunt vinden. Als je de volgende keer verder wil gaan, dan log je gewoon opnieuw in bij Albelli en dan ga je verder waar je gebleven was. Succes, want er gaan toch heel wat uurtjes inzitten :-)