hoe krijg ik zo'n 'follow on twitter' button op mijn site?

ik zie wel eens van die sites waar een button op staat met follow me on twitter. hoe krijg ik die ook op mijn site?
alvast bedankt voor een antwoord

Toegevoegd na 4 minuten:
graag niet via de twitter site want dat heb ik geprobeerd, dan kopieer ik die HTML code en dan doet hij het niet. dus ook misschien een vraag: hoe kan dat?

Toegevoegd na 7 minuten:
hij geeft dan de volgende foutmelding als ik hem op de site plaats:
WAARSCHUWING: uw HTML bevat tags die niet zijn toegestaan. Deze zijn verwijderd uit uw wijzigingen.
hoe kan dit en wat betekent dit dan en hoe krijg ik hem toch op mijn site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via de site van Twitter kun je zelf zo'n knop aanmaken. Zie bron!

Toegevoegd na 31 minuten:
N.a.v. je toevoeging: Je probleem wordt veroorzaakt doordat er een stukje javascript in zit. In jouw geval kun je de "oude" knoppen gebruiken:
http://twitter.com/about/resources/buttons
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik al geprobeerd maar dan kopieer ik die HTML code en dan doet hij het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ die link die je toevoegde werkte prima nu heb ik het. je krijgt nu ook het beste antwoord. hartstikke bedankt.

Andere antwoorden (1)

Blijkbaar gebruik je een online service om je website mee te maken (?).

Probeer eens een gewone href, dus zonder Twitter-button (of evt. met een eigen button), waarbij XXXX je account bij twitter is:

Basishtml:
Volg mij op Twitter