wie weet hoe je Google scrome moet deinstaleren?

ik heb het geïnstalleerd maar mijn pc word er alleen maar slomer van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ik weet niet welke versie je hebt van Windows, maar je gaat naar ''Start'' en dan naar Configuratiescherm. Bij windows 7 is het zo, dat je ziet ''Programma verwijderen'' en dat hoort bij XP ook ergens te staan! Dan klik je erop en zoek je Google Chroome en kun je het verwijderen! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eenvoudig, makkelijk !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik al zei.. zo kan het ook dus +1.
Wat mijn voorganger zegt klopt.
Je kan het ook via het startmenu doen, via alle programma's en dan uninstall aanklikken.
Zie bijgevoegde afbeelding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een handig antwoord, vooral met het plaatje! Daarom een + je voor jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je.
als je naar je 'configuratiescherm' gaat, dan naar 'programma's en onderdelen', dan krijg je een hele lijst met jouw geïnstalleerde programma's. je moet dan even zoeken naar google chrome (je kunt gebruik maken van de 'zoek'-functie). als je daat met je rechter-muisknop op klikt, staat er verwijderen. klik daarop, en deinstaleer het.

je moet wel even rekening mee houden dat wat ik nu uitleg voor vista is, maar dat maakt op zich niet veel uit, als je maar 'programma's en onderdelen' vindt.

Toegevoegd na 2 minuten:
btw: het is eigenlijk hetzelfde wat samchi en iHave zeggen, alleen ze waren wat sneller xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de alleskunner Revo zult U op een veel uitgebreidere manier kunnen deinstailleren om Chrome helemaal- dus zónder restantjes- waarbij U zo gauw als het in stap 3 is beland alles naar de prullenbak zult MOETEN verwijderen,om dit te realiseren.Windows laat erg veel rommel achter,waardoor Uw Pc mogelijk nóg trager kan,worden.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Groet:Zoekertje