Hoe werkt gratis internet van kpn voor een BlackBerry?

kun je dan gewoon internet opstarten of moet je eerst mobiel netwerk aanzetten?? Help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Als je net een nieuw abOnnement hebt moet je 24 uur wachten tot dat internet geactiveerd is, is dit niet het geval kan je gwn op de browser gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat "gratis" is een lokkertje ,maar vaak wel de moeite waard. Met dat gratis heeft men dan meestal een pakket van 27,50 p/maand maar dat wordt dan de helft van het pakket ( 1 jaar in veel gevallen) dus 13,75 p/maand. Het gratis,waarover men dan adverteert is de andere helft van dat pakketje en kunt U zonder probleem,nadat het toestel en U op het KPN netwerk met het bewuste toestel bent geregistreerd c.q. bent aangemeld. Kortom,indien Uw situatie iets soortgelijks is,kunt U op het KPN netwerk komen,door op het internet icoon ( meestal KPN icoon of een ingebouwde browser) te drukken en zo met Uw toestel surfen,pingen ,mailen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gratis internet bij een Hi Blackberry prepaid kaartje nadat je 1 keer opwaardeert met 20 Euro. Dan heb je een half jaar gratis Blackberry internet. Na dat half jaar kost het 12,50 per maand.Buitenshuis en als je geen wifi hebt, heb je altijd verbinding via je mobiele netwerk. Die zal je dus inderdaad eerst aan moeten zetten.