Ik heb bij skype mijn beeld onderste boven, bij instellingen kan ik eea niet aanpassen?

Ik begreep dat dit ook aan de drivers kon liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

misschien heb je aparte software buiten skype of msn om waarmee je dat kan instellen ?
Heb je bijv logitech dan zit daar misschien ook naast de standaard kale driver nog een ander stukje software bij ?
iets van logitech webcam ? zie onder je programma,s
maar het kan ook simpel dat je webcam op zijn kop hangt staat ?

andere mogelijkheid kijk eens of je de webcam kan instellen onder msn ?
daar vindt je wel de functie horizontaal verticaal spiegelen
onder geavanceerd
lijkt me eigenlijk sterk dat skype deze ook niet heeft ?
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Webcam omdraaien?