kan je youtube partner worden als je filmpjes maakt over games( minecraft, mw3 etc??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ja dat kan zeker, je zult wel moeten een contract moeten afsluiten met Machinima, Yeousch enzovoort om partnership te krijgen als je MW3 filmpjes wil uploaden. Jij hebt namelijk niet het recht om geld te verdienen op dingen die jij niet gemaakt hebt. Als je een contract afsluit krijg je die rechten wel en dan krijg je automatisch partnership.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je word youtube partner als je video's veel bekeken worden en als de inhoud van jezelf is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals janusjanus het zegt, ja je kan zo partner worden.
Voorwaarden:
Je moet aan deze minimumvereisten voldoen om YouTube-partner te worden:

Je maakt originele video's die geschikt zijn voor online streaming.
Je beschikt zonder uitzondering over de uitdrukkelijke toestemming om alle audio- en video-inhoud die je uploadt, te gebruiken en te gelde te maken.
Je uploadt regelmatig video's naar YouTube die door duizenden YouTube-gebruikers worden bekeken, of je plaatst op andere manieren populaire of commercieel gewilde video's op YouTube (zoals dvd's die online worden verkocht).
Opmerking: alle geüploade video's vallen onder de Communityrichtlijnen en Gebruiksvoorwaarden van YouTube.

Maar zoals samsung93 zegt, hoef je absoluut niet een contract af te sluiten met Machinima of Yeousch.
Als jij, je zelf opgenomen, game footage upload is dat van jou. Niet van Machinima, dat slaat nergens op.
Ik ben niet 100% zeker over de copyright die mw3 claimt over in het spel opgenomen footage. Maar ik vrees er niet voor. Er zijn genoeg spelers die hun games uploaden. Ze worden niet vaak van youtube verwijderd. En daar zitten ook spelers tussen die partner zijn.