Hoe kan ik PHP invoeren in een WordPress pagina?

Toen ik het probeerde, kreeg ik iets beginnende met >.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de HTML tab gebruikt of de WYSIWYG?
Powergen
12 jaar geleden
> is de code voor >, gebruik je XHTML?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk was mijn beschrijving van het gebeurde niet goed. Ik heb het tabblad Code gebruikt. Op het tabblad Zichtbaar zag ik vervolgens iets dat begon met... if (class_exists Dus ik weer terug naar het tabblad Code en daar was het begin van wat ik zag veranderd in... if (class_exists Ik zal die pagina van wordpress.org eens lezen. Trouwens, ik gebruik inderdaad XHTML. De doctype regel is deze:

Antwoorden (1)

Het kan wel, maar dan zal je dat in de broncode van de pagina moeten doen. hiertoe zal je de pagina's van wordpress moeten openen in een editor en dan de bron aanpassen. Er zijn wel tutorials over te vinden.

De post-velden zijn niet geschikt, omdat die bewerkt worden zodat er geen code wordt uitgevoerd.

Als je gewoon de code wilt tonen in je pagina kan dat ook. Wordpress heeft hier speciale plugins voor. Maar dat zal wel niet je doel zijn (php tutorials schrijven bv)

Toegevoegd na 24 seconden:
meer: http://wordpress.org/support/topic/how-to-edit-source-code