Hoe krijg ik Edge terug?

Een tijdje geleden heb ik Edge (browser ) verwijderd. Ik wil hem toch graag weer terug, maar je kan hem nergens downloaden.Is er een mogelijkheid om via een bestand van een ander computer Edge terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
1.7K
ronron1212
4 jaar geleden
google eens Edge download
LeonardN
4 jaar geleden
@Jappaloe Ik zou niet het bovenstaande advies opvolgen.
Edge wordt naar ik weet niet ter download aangeboden door de partij die dat dan zou moeten doen (Microsoft).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Helaas, heeft voor mij niet geholpen..

Antwoorden (1)

Dat is ingewikkelder dan ik dacht.
Start PowerShell als beheerder. Dit kun je doen door PowerShell in het menu Start of het zoekvak van de taakbalk te typen, met de rechtermuisknop op PowerShell te klikken en vervolgens op Als administrator uitvoeren te klikken.

Type
cd C:\users\loginnaam
loginnaam is je gebruikersnaam voor Windows

Kopieer dit commando:
Get-AppXPackage -AllUsers -Name Microsoft.MicrosoftEdge | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml” -Verbose}

Herstart je computer.
.
Het kan zijn dat je Edge niet echt verwijderd hebt. Repareer of reset het programma dan via het venster Instellingen, onderdeel Apps, sub Apps en onderdelen, activeer de app Microsoft Edge, link Geavanceerde opties en vervolg met de knop Herstellen om Edge met behoud van persoonlijke gegevens te herstellen of de knop Opnieuw instellen om Edge (met behoud van de opgeslagen favorieten) compleet te resetten.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik ga het proberen , dank je wel
SimonV
4 jaar geleden
Het kan zijn dat je Edge niet echt verwijderd hebt maar uitgeschakeld (Verwijderen is behoorlijk moeilijk). Zie toevoeging antwoord voor oplossing.