Hoe download ik op youtube een filmpje zonder software te downloaden?

-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

www.vixy.net Daar kun je video's van youtube converteren naar verschillende formaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met de onderstaande site. Google is your friend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoe zou jij het vinden als je iets graag wilt weten en een ander reageert daarop dat jij dat zelf maar moet googelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de moeite al voor hem gedaan als je iets beter kijkt hoor. En Google is your friend is alleen maar een stille hint aangezien ik waarschijnlijk korter bezig was met de link te zoeken dan de vraagsteller met zijn vraag.
Dit is binnen een seconde klaar, ga naar deze site en plak de URL van het filmpje in die balk en de rest volgt wel

www.youtube-mp3.org