Waarom speelt youtube geen filmpje af?

Sinds een paar dagen kan ik geen filmpjes meer bekijken op youtube.
Als ik een link aanklik, opent hij hem wel maar hoor ik alleen het geluid daarvan.
De player zelf zie je niet alleen wit.
Heeft Youtube een update gedaan die mijn pc niet pakt?

Toegevoegd na 4 uur:
Heel leuk die "geen waardevol" handjes bij een antwoord.
Maar waarom niet? Geef op zijn minst een uitleg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2K

Het beste antwoord

adobe flash player heeft een nieuwe versie.
als je die nog niet heb geupdate, zal ik dat proberen.
dan zou je het filmpje weer gewoon moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ohh jah dat heb ik ook een keer gehad maar heb nix meer aan gedaan en uiteindelijk deed het et weer mischien moet je adobe flash player opnieuw installeren werkt dat niet moet je probere contact op te nemen met youtube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via het Help-menu van You Tube kun je de oorzaak wellicht achterhalen. Ook het witte beeld staat er vermeld:
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=143007
Eerlijk gezegd denk ik dat het te maken heeft met een update van Flash Player. Je kunt hier de laatste versie binnenhalen en het dan opnieuw proberen:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Als dat het probleem niet oplost, kun je ook kijken of het helpt om Flash Player opnieuw te installeren. Daarvoor moet je het programma eerst verwijderen met deze tool:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Klik op de uninstaller achter punt 1.
Vervolgens moet je je pc opnieuw opstarten en kun je, via de tweede link die ik noemde, Flash Player opnieuw installeren.
Pieter2011