Hoe blokkeer je resultaten uit Wikipedia in Google?

Wikipedia staat vaak prominent bovenaan de zoekresultaten op Google. Als ik iets wil opzoeken op Wikipedia doe ik dat daar wel (maar dan liever op de Engelse die vollediger is). Kun je bij Google bepaalde sites uitsluiten van de zoekresultaten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je geeft ook op bij je zoekactie "-site:wikipedia.org" (zonder "").
Daarnaast kun je bij de instellingen van google ook sites blokkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik zéker toepassen :) Tnx!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste had ik niet aan gedacht, bedankt!