Wat betekend het als je een boek reserveerd op bol.com?

Wat is er anders aan dan als je het boek gewoon besteld als het al uit is.
Krijg je het eerder of wat als je het van te voor reserveerd?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik wil graag nog een vraag hieraan toevoegen:
Waarom krijg je het boek als je het op efteling.com besteld al vandaag en op bol.com 2 dagen later?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
9.4K

Het beste antwoord

Nee, je krijgt het niet eerder, maar zodra het boek uitkomt. Dus als er staat dat het boek uitkomt in mei 2011, en jij reserveert het nu, krijg jij het boek toegestuurd als Bol.com het in mei binnen krijgt. En als het heel populair blijkt te zijn en heel snel uitverkocht raakt, hebben ook de reserveringen voorrang. Dus als er 6 gereserveerd zijn en ze krijgen er 10 binnen, komen er maar 4 beschikbaar om nog via de site te kopen, de reserveerders krijgen het boek het eerst.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik neem aan dat het in jouw geval dan gaat om een sprookjesboek o.i.d. dat te maken heeft met de Efteling? Dan zou het zo kunnen zijn dat het expres eerder vanuit Efteling.com kan worden verstuurd, omdat ze een voorsprongetje willen hebben.
Het kan ook zijn dat het komt doordat Bol.com heel groot is. Daar gaat meer administratie aan vooraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat betekent dat het boek nog moet verschijnen.

Wanneer het boek daadwerkelijk binnen is bij Bol.com, wordt het gelijk naar je verstuurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierboven is perfect uitgelegd maar wil graag aan toevoegen dat als het boek dan uiteindelijk uitverkocht is, jij voorrang hebt op het boek want je hebt het gereserveerd. Mensen die het op de release datum kopen hebben dan even pech :)