Hoe kan ik me weer goed aanmelden bij Windows Live Messenger?

Zodra ik me wil aanmelden op Windows Live Messenger (versie 9.0), draait het Windows Live Messenger-logo wel rond, maar op een gegeven moment stopt het met draaien en loopt het vast. Het aanmelden lukt ook niet. Uiteindelijk loopt heel mijn laptop vast en kan ik de laptop opnieuw optarten. Ik heb al tig keer geprobeerd om Windows Live Essentials te verwijderen van mijn laptop en hem er opnieuw op te zetten, maar dat helpt niks.

Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Misschien kan deze onderstaande link je helpen ?
tip ik zie vele van die E fix links op het internet
maar probeer eerst altijd de fix van microsoft of msn zelf
ik vertrouw die zogenaamde fixen niet
zeker niet als er maar al te duidelijk wordt beweerd dat dit virus vrij is.
daar is bijna latijd iets mis mee
of het is ene verder vrij onschuldig toolbaar die je weer binnen krijgt
tot spyware adware ja dat is geen virus ;)
of zelf scareware
kijk dus altijd even naar de adresbalk welke site iets aanbiedt
het is eigenlijk wel te verwachten dat de maker van de software en zeker microsoft msn ook duidelijk een rep tooltje kan aanbieden
capthavoc