Web 'n walk (usb) stick te gebruiken met andere provider?

Ik heb een Web 'Walk (usb) stick (van t-mobile).
Wanneer ik een BEN abonnement met internet afsluit en ik doe de sim in de Web 'n Walk stick zal ik dan contact kunnen maken en internetten?
Ik wil graag zo nu en dan mobiel internetten op een laptopje.
BEN maakt gebruik van het t-mobile netwerk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Met het vorige antwoord,ben ik het deels eens. U kunt met deze stick op elk mobieltje,smartphone of PC gebruik maken van Internet. Zo staat het letterlijk op de volgende website beschreven,dus het feit,dat U overweegt en aangeeft dat Ben van hetzelfde -T-mobile- netwerk gebruik maakt ,doet niks terzake.

http://www.metjelaptoponline.nl/T-MobileInternetUSBStick?utm_source=1001&utm_medium=1&utm_campaign=1001&utm_content=d

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

normaal gesproken werkt dit niet met een andere provider, maar omdat BEN onderdeel is van T-Mobile, en dit netwerk gebruikt, kan het wel.