Kun je zien of iemands email-adres is opgeheven?

bijv. omdat er nooit meer antwoord komt.kun je ergens zien of dat email-adres nog wel bestaat? of krijg je dan een melding dat je bericht niet bezorgd kon worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als het om een hotmail adres gaat kan je dit heel makkelijk checken. ga naar de pagina waar je een nieuw email adres kan aanmaken en typ als email adres het adres in dat je wilt checken. als het email adres is opgeheven staat er dat dit adres beschikbaar is. als het email adres nog bestaat dan staat er dat dit adres al bestaat. zo checkte ik het met een oude email van mij waarvan ik het wachtwoord niet meer wist. uiteindelijk bleek deze opgeheven te zijn omdat hij te lang niet was gebruikt.

Als een emailadres niet meer bestaat, dan krijg je automatisch een foutmelding retour.

Ja, Als het mail adres is opgeheven krijg je een berichtje terug dat jouw mail niet afgeleverd kan worden. Als het adres gewoon niet meer gebruikt word maar nog wel bestaat is er geen manier om te zien of de mail geleen wordt. Toegevoegd na 1 minuut: geleen moet natuurlijk gelezen zijn... Toegevoegd na 1 minuut: geleen moet natuurlijk gelezen zijn...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100