ik heb een prijsvraag gewonnen maar ik moest iets doen maar dat kan ik niet meer terug vinden..?

ik werd vandaag gebeld dat ik een prijs had gewonnen en toen hadden ze een site opgegeven waarop ik alles moest invoeren waar ze het heen moesten sturen maar ik ben de site kwijt dus is er een manier om het terug te vinden?

Toegevoegd na 15 minuten:
het nummer was geblokkeerd....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Terugbellen ? Anders hun website even raadplegen voor contact, dan moet het zeker lukken !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas wel goed op met gegevens invoeren! Misschien is het een nepper....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog weet aan welke wedstrijd je hebt meegedaan, kan je het misschien in Google terug vinden.

Maar kijk uit met je persoonlijke gegevens in te vullen op een website. Ze hadden toch aan de telefoon kunnen vragen waar ze het naartoe moesten sturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je die prijs maar moet vergeten, voor je het weet zit je aan een onzinnige SMS dienst vast.
Vooral als je niet weet dat je aan een prijsvraag mee hebt gedaan. En zeker als het nummer nu geblokkeerd is. Denk dat je mazzel hebt dat je die site bent vergeten
12 jaar geleden
ik vind het nog al een vreemd verhaal, normaal gesproken moet je bij prijsvragen standaard je gegevens geven en geven ze naar aanleiding van je ingevoerde gegevens je prijs. Ik zou bijna denken dat dit fake is, want ik heb ook een keer meegemaakt dat mensen mij gingen bellen en mailen om te zeggen dat ik iets had gewonnen, maar puntje bij paaltje was het gewoon fake en ben ik er optijd van op de hoogte. Als het waarheid is, dan zouden ze vast nog een keer bellen en daarnaast moet je anders even hun kvk-nummer vragen. Zodat je de gegevens van het bedrijf kan opvragen.