Wat word er bedoeld met de smiley :3 ?

Kan het niet googlen want die zoekt dan alleen maar op '3'.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

schattig uit bron in link: A symbol meant to represent the cat face made by anime characters when they say something clever, or sarcastic, or are commenting on something cute.

Bronnen:
http://www.urbandictionary.com/define.php?...

Doet mij een beetje denken aan Dick van Bil.

Misschien een verbastering van deze? <3 = een hartje

Volgens mij is dat een vrouw met grote borsten?

Volgens mij betekent: "Ik luister met aandacht" Toegevoegd na 1 minuut: mmm..dit blijken de varianten te zijn....dus het ooridee van mij was wel okay... <:3 )~~~~ - Muis / Rat <:3 - Muis / Rat :3-< - Hond

Misschien iemand met dubbele onderkin of met een grote krul snor.

Het moet inderdaad een soort kattengezichtje voorstellen, een soort verbastering van de :-). Het betekent ook niet veel anders dan dat eigenljk, men gebruikt het alleen maar om onderscheidend te zijn (al doen veel mensen zo onderscheidend waardoor het onderscheidende zichzelf opheft als je me begrijpt) Het valt op dat vooral alternatieven (emo's, gothics, dat soort types) het gebruiken in sms en op hyves enzo. Maar zij zijn natuurlijk altijd 'totally not mainstream' en 'anticrowd' en 'lekker origineel' en vinden alles wat men gewoonlijk gebruikt 'totally lame, dude' of saai.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100