Kun je terwijl je een YouTube video upload, de pagina sluiten?

Ik ben momenteel een groot bestand aan het uploaden op YouTube, hij geeft aan er nog ruim 2 uur over te doen. Kan ik in de tussentijd de pagina sluiten of moet deze open blijven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

De upload-pagina moet open blijven. Zodra jij die pagina sluit wordt het uploaden ook geannuleerd.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt de pagina gewoon sluiten, het is net als poepen zonder afvegen, niemand merkt het behalve jezelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de pagina simpelweg minimaliseren en dan wat anders gaan doen op de computer.
De upload gaat dan in de tussentijd gewoon door en wordt niet beïnvloedt door die andere activiteiten.
De snelheid van het te uploaden bestand wordt slechts bepaald door de maximale uploadsnelheid die je provider toestaat. Dat is meestal een fractie van de downloadsnelheid afhankelijk van je abonnement.