Kan je een subdomein hetzelfde gebruiken als een normale website?

Ik heb by mijn website 100 vrye subdomeinen. Kan ik hier in feite 100 nieuwe websites van maken. Met een eigen ftp, .index.html en alles anders dan het hoofd domein. Met het enige verschil dat de url www...nl is?

Want ik wil meerdere websites hebben, maar niet verschillende paginas maken. En ook maar een abonnement hebben. Dus ik dacht, misschien kan ik de subdomeinen daarvoor gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, je kunt als beheerder van het hoofddomein zoveel subdomeinen aanmaken als je zelf wilt. Ik neem aan dat je zelf het beheer hebt over de DNS gegevens van de domeinnaam. Dan dus gewoon A-records aanmaken zoals subdomein.domeinnaam.nl. Als je er een CMS systeem achter hebt hangen, kun je ook eenmalig *.domeinnaam.nl aanmaken. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling: het is altijd subdomeinnaam.hoofddomeinnaam.nl dus andersom (zoals in je voorbeeld) gaat niet werken helaas.