Mag je als je op PayPro.nl iets koopt dit zelf verkopen voor een lagere prijs op hetzelfde netwerk?

Gewoon een vraag, ik wil het niet doen maar lijkt me erg als dit zou mogen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er is geen enkele wet, die jou voorschrijft, welke prijs jij moet berekenen, als je iets doorverkoopt. Dus als jij 100 pakken halfvolle melk van AH koopt, en die voor de helft van de prijs aan je familie of vrienden gaat verkopen, dan heeft AH daar geen enkel bezwaar tegen. Integendeel; ze zullen je als klant zeer waarderen.

Daar komt nog bij, dat op dit soort bagger-sites, het al helemaal niet gaat om tevreden klanten, of kwaliteit, maar puur om de vraag, hoe je mensen zoveel mogelijk geld uit de zak kunt kloppen, zonder dat er ook maar iets tegenover staat. Kijk naar producten en je ziet naast de onvermijdelijke Robo Geld Generator, ook "orgasme onder controle" en "vrouwen versieren". Als je doorscrollt, is het bijna verbazingwekkend hoe creatief mensen zijn, om onzin-producten te verzinnen.

De aanbieders van dit soort rotzooi zal het een zorg zijn, wat jij ermee doet, en als je het via dezelfde site gaat aanbieden, dan is de eigenaar van die site ook weer blij. Want als je iets verkoopt, dan ontvangt hij daar weer een flinke provisie op.

Maar in de praktijk zal het er natuurlijk op neerkomen, dat de aanbieder (verkoper) blij zal zijn met je koop, maar dat jij voor een lagere prijs deze troep ook niet kunt verkopen. Iedereen die dit zou doen, haalt zich veel ellende op de hals, en niet alleen financieel.