Hoe haal je op youtube umg block weg?

Want ik heb net een filmpje op youtube gezet en er staat door umg rechten niet in uw land beschikbaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb een soort van oplossing gevonden, en dat is om een programma windscribe te downloaden, het maakt het lijken alsof je uit een ander land komt zoals duodsland ofzo doormiddel van tindelijk je openbaar ip te veranderen, en het mooiste is het is gratis ik zou zeggen probeer het eens.

Antwoorden (1)

Ik ben bang dat je zo'n umg block niet weg kan halen.
Zelf heb ik ook met dit probleem gezeten, helaas niets tegen kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is software die er voor kan zorgen dat het je IP verandert, waardoor het lijkt alsof je uit het buitenland komt. Het is zeker mogelijk, maar of het legaal is weet ik niet...