Wie kan mijn uitleggen hoe dit maakt en kan dit op iedere site ?☆✿ ☆✿☆✿ ☆✿·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●✿✿.。.:* ☆:* ✿ *:☆*.:。.✿✿●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·✿ ☆✿ ☆✿ ☆✿ ☆

Die tekens waar kan je van dan halen om bij profiel naam of gedicht te verfraaien . zwarte hartje of vlinders .
Moet men daar voor een progamma downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vreemd hier werkt het wel maar op Hyves niet ♥♥ als dit op hyves doet krijg je vraag teken te zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ligt aan het lettertype dat gebruikt wordt op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dit is het juiste antwoord :-) +