Hoe komt het dat ik mij niet kan aanmelden op hotmail?

Ik heb laatst een nieuw account gemaakt.
Nu probeerde ik laatst in te loggen, maar toen bleek het opgegeven e-mailadres of wachtwoord volgens Hotmail onjuist te zijn. Ik weet echter zeker dat ik deze goed heb ingevuld.
Als je dan klikt op 'wachtwoord vergeten' kom je bij de optie 'Ik weet mijn wachtwoord en Windows Live ID, maar het aanmelden lukt niet' en 'vervolgens 'stel het wachtwoord opnieuw in'

Dan vragen ze het volgende: Voer om het wachtwoord opnieuw in te stellen de Windows Live ID in en typ de tekens in de onderstaande afbeelding over.

Als ik dan de 6 tekens invoer komt er te staan dat het windows live ID onjuist is.
Dus hij zou niet bestaan.

Dus ik dacht, dan maak ik hem maar opnieuw aan.
Wanneer ik dan dat hele traject ben afgegaan wordt gezegd dat datzelfde windows live ID niet beschikbaar is.

Hoe kan dit nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je schrijft dat je "laatst" een nieuw account hebt gemaakt. Wanneer was dat?

Accounts worden inactief als je niet inlogt binnen de eerste 10 dagen na het aanmaken van het account. Dan worden ook alle berichten, mappen en contacten verwijderd. Binnenkomende berichten worden aan de afzender teruggestuurd als onbestelbaar. Zie bron.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik probeerde de dag nadat ik het adres had aangemaakt in te loggen, dus dat kan het niet zijn.