Hoe maak ik mijn scherm klein?

Ik heb per ongeluk op een knopje gedrukt waardoor mijn internetscherm nu erg groot is.
Wie kan me zeggen hoe ik deze weer in normaal formaat kan krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gebruik je Internet Explorer: Ga met je muis helemaal bovenaan het scherm , dan komt er een balk. Kijk nu helemaal rechts van die balk. Daar staan 3 grote knoppen: - een vergrootglas, - een minteken, - 2 kleine venstertjes en - een kruisje. Klik op de 2 kleine venstertjes. En voila, je hebt terug je normaal scherm. Gebruik je Firefox: juist dezelfde werkwijze: Ga met je muis helemaal bovenaan het scherm , dan komt er een balk. Kijk nu helemaal rechts van die balk. Daar staan 3 grote knoppen: - een vergrootglas, - een minteken, - 2 kleine venstertjes en - een kruisje. Klik op de 2 kleine venstertjes. En voila, je hebt terug je normaal scherm. Zie ook de bijlage voor meer uitleg! Toegevoegd na 2 minuten: In onderstaande bijlage heb ik een pijl getekend waarop je moet klikken om terug normaal scherm te krijgen.

[Ctrl] ingedrukt houden en dan aan het scrollwheel van je muis draaien.

Bedoel je de functieknop

3 knopjes rechts bovenin: links is voor minimaliseren. Rechts maximaliseren. Midden is voor vrijstaand scherm. Als het scherm niet gemaximaliseerd is, kan je gewoon een hoer van het schermpje 'vastpakken' en kleiner slepen.

men neme een zaag :))

Probeer eens F11, als dat een hele raar en ongewenst effect heeft, druk hem dan opnieuw in om het ongedaan te maken. Maar ik denk dat dat is wat er gebeurd is :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100