Hoe maak ik mijn scherm klein?

Ik heb per ongeluk op een knopje gedrukt waardoor mijn internetscherm nu erg groot is.
Wie kan me zeggen hoe ik deze weer in normaal formaat kan krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Het beste antwoord

Gebruik je Internet Explorer:

Ga met je muis helemaal bovenaan het scherm , dan komt er een balk. Kijk nu helemaal rechts van die balk. Daar staan 3 grote knoppen:
- een vergrootglas,
- een minteken,
- 2 kleine venstertjes en
- een kruisje.

Klik op de 2 kleine venstertjes. En voila, je hebt terug je normaal scherm.

Gebruik je Firefox:
juist dezelfde werkwijze:
Ga met je muis helemaal bovenaan het scherm , dan komt er een balk. Kijk nu helemaal rechts van die balk. Daar staan 3 grote knoppen:
- een vergrootglas,
- een minteken,
- 2 kleine venstertjes en
- een kruisje.
Klik op de 2 kleine venstertjes. En voila, je hebt terug je normaal scherm.

Zie ook de bijlage voor meer uitleg!

Toegevoegd na 2 minuten:
In onderstaande bijlage heb ik een pijl getekend waarop je moet klikken om terug normaal scherm te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

[Ctrl] ingedrukt houden en dan aan het scrollwheel van je muis draaien.
AWM
13 jaar geleden
Bedoel je de functieknop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 knopjes rechts bovenin: links is voor minimaliseren. Rechts maximaliseren. Midden is voor vrijstaand scherm.

Als het scherm niet gemaximaliseerd is, kan je gewoon een hoer van het schermpje 'vastpakken' en kleiner slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
men neme een zaag :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens F11, als dat een hele raar en ongewenst effect heeft, druk hem dan opnieuw in om het ongedaan te maken. Maar ik denk dat dat is wat er gebeurd is :)