Hoe kun je een hotmail account verwijderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Gratis Windows Live Hotmail accounts worden inactief als je niet aanmeld voor meer dan 270 dagen of binnen de eerste 10 dagen na het aanmaken van het account. Nadat een account inactief is geworden, worden alle berichten, mappen en contacten verwijderd. Binnenkomende berichten worden aan de afzender terug gestuurd als onbestelbaar. Je accountnaam is nog steeds gereserveerd. Hoewel, als het account voor nog eens 90 dagen inactief blijft, dan wordt de accountnaam definitief verwijderd. Als je je Windows Live ID voor 365 dagen niet gebruikt, kan je Windows Live ID permanent worden verwijderd Zie Bron voor meer informatie,

Tegenwoordig 'schijnt' als jij je Hotmail-account langer dan 4 weken niet gebruikt, door niet in te loggen dat hij door Hotmail zelf word verwijderd. 'Vroeger' dan heb ik het over jaren geleden kon je je Hotmail-account zolang bewaren als je zelf wou.. Nu is dat niet meer (of ik het nu correct heb met een duur van 4 weken weet ik niet zeker) ik heb althans 1 (ex) Hotmail-account waar ik niet meer op kan inloggen, ik was hem vergeten o.i.d.

je moet heel lang niet op je email gaan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100