ik wil een site maken weet iemand hoe dat moet en kost het geld?

ik wil een site maken ik weet niet waarom maar het lijkt me erg leuk!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

er zijn allerlei gratis mogelijkheden bijvoorbeeld google sites
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn 2 manieren om dit te doen. Of je gebruikt een programma van een andere site, wat vaak erg makkelijk is, maar waar wel veel reclame op staat, en als naam zoiets heeft als: jouwnaam.desitewaarjewebsitesopmaakt.nl

of

je leert een site te maken met html, css, en javascript en zet die op een server die je kunt huren, en je hebt dan ook een eigen domein (www.jouwnaam.nl) dit kost alleen veel meer tijd, kost je een paar euro per maand, maar als je er reclame op zet mag je alles zelf houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://wordpress.com

http://www.come2me.nl , maar bij deze laatse moet je sinds kort betalen voor de statistieken.
Javascript en css zijn wel toegestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een site hebt gemaakt ga dan naar dot.tk daar kan je dit doen: jouwsitenaam.waarjejesitemaakt.nl daar kan je van maken jouwsitenaam.tk

Toegevoegd na 31 seconden:
oja is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het makkelijkste is om in de bieb het boek websites voor dummies te kopen, dit boek leert je de basistalen, hoe je een website live krijgt en wat erbij komt kijken (hosting ervan). Ze hebben dan vervolgboeken voor welke kant je op wilt gaan (zelf programmeren of content-systeem gebruiken)
Kun je ook kopen op een boekensite als bol.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook kunnen kiezen voor een doe-het-zelf pakket van de een of andere hoster. Ikzelf heb met website gemaakt met Maakum. Je betaalt een paar euro meer per maand, maar je hebt geen reclame op je website en je hoeft geen html en script e.d. te leren.