Hoe werkt makkelijk.verdient.nl?

Ik hoor het elke dag op de radio, snel 250 euro verdienen. Als ik op de site kijk moet je veel informatie invullen.
Weet iemand al hoe dit werkt, door bijvoorbeeld eigen ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik vind al die reacties hier erg vreemd, want dit is gewoon een doorverwijssite van de Nederlandse overheid die hiermee jongeren in staat stelt geld terug te vragen van de belastingdienst.

Het werkt zo, als je een bijbaan hebt en daar geen loonheffing hebt gekregen maar dus wel betaalt kan je geld terug krijgen van de belasting. Als je maar een baantje hebt heb je meestal loonheffingskorting dus kom je daar niet voor in aanmerking.

Dus als je een tweede bijbaan hebt en geen loonheffingskorting hebt gekregen, zeker doen! Het is altijd lekker meegenomen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat wel over: makkelijkverdiend.nl!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
+ je bent me voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, krijg je ook een plusje voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk toch dat de vraagsteller de juist url had hoor
Amadea
12 jaar geleden
Toch staat het op twee andere manieren geschreven, wat in dit geval toch duidelijk tot verwarring leidt....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, nu ik zie dat de vraagsteller het over 250 euro heeft zullen jullie wel goed zitten maar die andere site bestaat dus ook!

Andere antwoorden (1)

De juiste url is http://makkelijkverdiend.nl . Dat is een website van de belastingdienst. Deze is bedoeld voor jongeren die een bijbaantje hebben gehad en extra belasting kunnen terugvragen. Gemiddeld dus zo'n 250 euro.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij had de vraagsteller een andere url
bamibal
12 jaar geleden
Hij had het over een url die hij op de radio hoorde. Dan was het vast geen "verdient" met een t.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ik zie nu ook dat ze het daar over 250 euro hebben maar die site met verdient bestaat dus ook.
bamibal
12 jaar geleden
En in combinatie met het genoemde bedrag van 250 euro, gaat het vrijwel zeker om de campagne van de belastingdienst.
fisbel
12 jaar geleden
Wel een beetje popi-jopi allemaal. Maar ja, zo kan je toch weer wat jongeren alert maken op geld dat van de Belastingdienst teruggevraagd kan worden. Reken rustig op € 70 miljoen per jaar en voor ouderen hetzelfde bedrag (veel niet aangifteplichtigen vullen geen aangifte in - ook niet als proef aangifte). Heel vaak betreft het hier de kortingen die niet (volledig) worden benut. Zie ook: http://www.rtl.nl/components/actueel/editienl/gesprekvddag/2012/w10/bah-belastingaangifte.xml En hier de directe (en uitgebreidere) informatie van de Belastingdienst:
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/standaard_functies/prive/organisatie/