Heeft iemand ervaring met mijn domein?

Is het handig en makkelijk voor beginners?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ikzelf zit met mijn zakelijke site en domein naam bij one.com
Ik geloof niet te duur ook voor particulier en al jaren tevreden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

is op zich prima, vindt het alleen aan de dure kant. Zeker als je meer domeinnamen hebt. Je kunt dan beter reseller hosting nemen bij bijvoorbeeld versio en daar je domeinnamen aan koppelen. Ben je uiteindelijk goedkoper uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 3 domeinnamen lopen bij mijndomein.nl ik vind het helemaal prima, ze hebben een goede service, ik vind zelf de prijs die is betaal okee, en ieder jaar wordt je webruimte verdubbeld! Dus dat is natuurlijk mooi meegenomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik zou kiezen voor alleen de domein naam op te kopen en dan via hostgator.com een baby pakket nemen ... dit pakket heeft een goeie control panel waarbij je Bijvoorbeeld WordPress kan installeren op je Site. dit is erg goed voor beginnende webmasters. want je hoeft niet veel verstand te hebben van html codes je kan kiezen uit duizenden thema`s. en Babyhostingplan kost slecht 7 dollar per maan dat is zo`n 5 euro.. met dit pakket kan je heel veel domein namen hosten .. ik zou aanraden niet meer dan 50 anders worden je site er langzaam. en daar houden mensen niet van.

Toegevoegd na 1 uur:
Voorbeeld site http://www.wii-ombouwen.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik het voor mijn website. fratzel.nl en het werkt goed. ik weet helemaal niets over websites bouwen en het is gewoon zo makkelijk met mijndomein