Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met mijn domein?

Is het handig en makkelijk voor beginners?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
651

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ikzelf zit met mijn zakelijke site en domein naam bij one.com
Ik geloof niet te duur ook voor particulier en al jaren tevreden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

is op zich prima, vindt het alleen aan de dure kant. Zeker als je meer domeinnamen hebt. Je kunt dan beter reseller hosting nemen bij bijvoorbeeld versio en daar je domeinnamen aan koppelen. Ben je uiteindelijk goedkoper uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 3 domeinnamen lopen bij mijndomein.nl ik vind het helemaal prima, ze hebben een goede service, ik vind zelf de prijs die is betaal okee, en ieder jaar wordt je webruimte verdubbeld! Dus dat is natuurlijk mooi meegenomen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik zou kiezen voor alleen de domein naam op te kopen en dan via hostgator.com een baby pakket nemen ... dit pakket heeft een goeie control panel waarbij je Bijvoorbeeld WordPress kan installeren op je Site. dit is erg goed voor beginnende webmasters. want je hoeft niet veel verstand te hebben van html codes je kan kiezen uit duizenden thema`s. en Babyhostingplan kost slecht 7 dollar per maan dat is zo`n 5 euro.. met dit pakket kan je heel veel domein namen hosten .. ik zou aanraden niet meer dan 50 anders worden je site er langzaam. en daar houden mensen niet van.

Toegevoegd na 1 uur:
Voorbeeld site http://www.wii-ombouwen.org
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik het voor mijn website. fratzel.nl en het werkt goed. ik weet helemaal niets over websites bouwen en het is gewoon zo makkelijk met mijndomein
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding