wat is het nut van google insights?

wat kan je ermee, voor wie is het ontwikkeld etc etc. ben ik wel benieuwd naar eigk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je kan er je eigen website mee optimaliseren.

bv als je ziet dat in insights voor search wordt aangegeven dat bepaalde zoektermen omhoog gaan, dan kan je je eigen website van deze zoektermen voorzien, waardoor je vindbaarheid omhoog gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is bedoeld voor online marketeers, ter ondersteuning van Adwords.

Met Insights kun je zien hoeveel er in een bepaalde regio gezocht wordt op een bepaalde zoekterm, en wat de trends daarin zijn.

Zo kun je met een zo klein mogelijk budget zo gericht mogelijk je advertenties plaatsen en op een zo efficiënt mogelijke manier je doelgroep bereiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kan je ermee? Dat soort trackers kan je blokkeren met o.a. Ghostery, NoScript etc..