Ik zit op kamers in Belgie en hier blijkt een internetlimiet op mijn kamer van 60 GB ofzo. Heeft iemand tips over het gebruik? Gebruikt MSN veel?

Ik wil graag weten wat ik beter wel en niet kan doen op het internet nu. Facebook, hyves, msn, youtube, blackboard. Ga zo maar door, ik heb namelijk geen flauw idee, maar al wel geprobeerd te googelen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

MSN,FB,Hyves e.d. leveren bij normaal gebruik heel weinig verkeer op. Als je de hele dag Youtube filmpjes gaat kijken gaat het harder. Stel dat een yt-filmpje 6MB is dan moet je nog steed 10.000 films bekijken. 60 GB kom je waarschijnlijk alleen mee in de problemen als je films gaat downloaden. Zeker als je HD-films gaat downloaden die wel meer dan 10GB per stuk zijn soms. Divx films kan je nog 60-100 van downloaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
10.000 films moet 10.000 videoclips zijn.