Worden de vrienden die jouw profiel recentelijk bezocht hebbn op Facebook, nu in het venster rechts weergegeven? Of is dat willekeur wie daar staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgens mij is het zo dat de vrienden die het laatst online geweest zijn op Facebook aan de rechterkant weergegeven worden. Zijn ze nog steeds online, dan zie je zo'n groen stipje achter de naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

rechts staan de laatste berichten van mensen op wiens thread jij aangemeld bent. Dat aanmelden lijkt automatisch te gebeuren op basis van frequentie van contact.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je het venster links. Daar staan niet de mensen die jouw profiel recentelijk bezocht hebben maar de mensen die het meest jouw profiel bekijken. Het zal je waarschijnlijk ook wel zijn op gevallen dat dit meestal dezelfde mensen zijn. Het zelfde geldt voor de linker rij op andermans profiel.
Je kunt er niet voor zorgen dat dit weggaat, helaas.