Wie kan mij helpen met een inlog probleem met Yahoo mail?

Als ik inlog komt er dit te staan. Ik heb me al uitgelogd op mijn mobiel en blijf deze foutmelding krijgen:

We're experiencing some technical difficulties...
We’re sorry, but Yahoo! Mail can't load due to a temporary error. You can try back again shortly, or visit our help pages for ways to troubleshoot the issue.

•Try again
•Visit Help for troubleshooting instructions
Temporary error: 14

Hoe nu te handelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Deze foutmelding geeft aan dat er gewoon een probleem is bij Yahoo zelf. Er is dus niks dat je hieraan kunt doen, behalve wachten tot het is opgelost.

Laat het een paar uur liggen en log daarna nog eens in - met een beetje geluk is het vrij snel weer verholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, nu werkt het wel. Bedankt!