Ik heb een .com domein en ik ben vandaag benaderd per e-mail om deze te verkopen echter ben ik benieuwd hoe weet deze persoon mijn email?

Met het domein doe ik niet zoveel (eigenlijk niks) maar er staat ook geen contact informatie op de website.

Ik ben dus benieuwd hoe die persoon bij mijn e-mailadres is gekomen.

Ik heb bij who.is gekeken en daar kan ik mijn e-mailadres niet terugvinden.

Wat voor slim trucje heeft deze persoon dan gedaan om er achter te komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als jouw e-mailadres begint met richard, dan staat je e-mail adres er gewoon bij als je zoekt op whois.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oops ik zie het, ik had nog niet zover naar beneden gescrolld. Mysterie opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan.

Andere antwoorden (2)

Het is een peulenschilletje om achter dit soort gegevens te komen . Kijk eens ( in deze volgorde van links) hoe dat werkt enne schrik niet..als U daar bent wordt meteen al aangegeven,wat UW ip-adres is. Als zo iemand dus Uw ip kent ,kan het in de 2e link bij e-mail tracer worden ingevuld. Klaar !! Kortom op deze websites kun je de gegevens afplukken:

http://www.ip-adress.com/ip_tracer/
+

http://www.ip-adress.com/trace_email/

Groet: Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al is vermeld kun je een WHOIS check doen (wie is...) dat houdt in dat mensen jou domeinnaam kunnen invoeren en een aantal gegevens kunnen zien. Onder anderen waar je Server staat, wanneer je je domein hebt aangekocht en wanneer deze zal verlopen. Soms kun je ook gegevens zien van diegene die dit domein heef gekocht. In dit geval ben jij dat dus. En daarom is het mogelijk dat diegene achter jou email adres is gekomen!